Formy promocji oraz reklamy w Internecie
2018-10-12 08:02:12

Posiadając własną działalność gospodarczą nie sposób jest obejść się bez Internetu. Za jego pomocą możemy nie tylko składać zamówienia czy kontaktować się z partnerami, ale również prowadzić skuteczną kampanię marketingową. Sieć internetowa jest potęgą, gdyż dociera w zasadzie w każdy zakątek świata.


Wykorzystanie technik reklamowych z użyciem Internetu pozwoli więc osiągnąć globalny zasięg i przyspieszy rozwój firmy. Ponadto taka promocja odbywa się przez całą dobę. Wielość form takiego marketingu sprawia, że każdy przedsiębiorca znajdzie to rozwiązanie, które najbardziej odpowiada jego preferencjom, celom oraz możliwościom finansowym.

Jednym z typów promocji w Internecie jest reklama typu pull. Tutaj wyróżnić możemy tak zwane classifields, czyli drobne ogłoszenie zamieszczane w różnego rodzajach katalogach internetowych czy też pull banery, będące polami z tekstem, grafiką, animacją i dźwiękiem, mającymi zachęcić internautę do kliknięcia w nie.

sposoby_reklamy_internet.jpg

Do wyboru mamy również reklamy typu push. Te z kolei można podzielić na banery pojawiające się wcześniej, aniżeli sama witryna; pop-up oraz interstitials. Wszystkie one są okienkami, które „wyskakują” podczas ładowania bądź przeglądania strony internetowej, co bywa bardzo uporczywe dla użytkowników i w związku z tym raczej mało skuteczne, gdyż rozwiązanie to budzi raczej negatywne skojarzenia.

Warto pomyśleć również o reklamach w wyszukiwarkach. Zwykle jest to Google, gdyż je popularność jest zdecydowanie największa. W obrębie wyszukiwarek mogą pojawiać się teksty bądź zdjęcia produktów, które są powiązane z wpisanymi przez użytkownika frazami. Ta forma reklamy jest bardzo skuteczna, gdyż wszystko, co pojawia się na pierwszej stronie Google jest doskonale widoczne.







http://lubelskieonline.pl/wiadomosci/printnews.php?id=21084