Zacznij zdobywać klientów dzięki stronie www
2018-07-12 12:32:46

Prawie każda firma posiada stronę internetową, niestety nie każda zdobywa za jej pomocą tej klientów. Wielu przedsiębiorców traktuje swoją stronę jako zwykłą ulotkę, z tą różnicą że znajduję się online. Zmień podejście i potraktuj swoją stronę jako potężne narzędzie sprzedaży!. Dzięki dobrze przemyślanej strategii Twoja strona może zdobyć wielu klientów. Jak tego dokonać?

Stwórz stronę, która będzie odzwierciedlała Twoją ofertę
Aby zdobyć klienta, trzeba najpierw przyciągnąć jego uwagę i czymś go zainteresować, aby pozostał na dłużej. Twoja strona powinna zawierać pełną ofertę firmy wraz z wszelkimi szczegółami dotyczącymi produktów czy usług. Już w czasie przeglądania oferty potencjalny klient może wyrobić sobie zdanie o firmie czy jakości usług je świadczy. Im więcej informacji udzielisz, tym większa szansa na zdobycie klienta czy sprzedaż produktu.

Wypisanie zakresu oferty na jednej stronie nie wystarczy. Każdy produkt czy usługę opisz na osobnej podstronie. Dzięki temu w łatwy sposób potencjalni klienci będą mogli dzielić się linkami do właściwych miejsc oraz zyskasz na widoczności w wyszukiwarkach internetowych.

Twoja strona powinna być zrozumiała
Postaw na prostotę - nie komplikuj układu, ani wyglądu strony. Pozwól potencjalnemu klientowi łatwo się odnaleźć na Twojej stronie. Większość użytkowników zniechęca się już po kilkunastu sekundach jeśli nie będzie w stanie odszukać istotnej dla niego informacji. Eksponuj rzeczy oraz informacje ważne dla potencjalnego klienta!

Sam wygląd strony powinien być “niewidoczny” tj. nie powinien zwracać na siebie uwagi, a wszelkie animacje czy ciekawie wyglądające elementy są zbędne jeżeli nie służą pomocą w zdobywaniu informacji. Pierwsze skrzypce na stronie ofertowej powinna grać jej treść: opisy, zdjęcia, wideo oraz wszystko inne co może przekonać użytkownika do zakupu.

Generuj ruch dobrej jakości
Strona, której nikt nie odwiedza nie zdobędzie dla Ciebie żadnego klienta. Pierwszym krokiem do sukcesu jest promocja firmy wszędzie tam gdzie mogą Cię znaleźć potencjalni klienci. Głównymi źródłami pozyskiwania klientów są:
- wyszukiwarki internetowe;
- social media;
- płatne kampanie (np. AdWords czy FB Ads);
- content marketing;
- e-mail marketing;
- influencerzy;
- video marketing;

Ważne jest, aby osoby które odwiedzają Twoją stronę należały do Twojej grupy docelowej. Nie próbuj zdobywać jak najwięcej odwiedzin, w pierwszej kolejności skup się na jakości. Pokaż się w Google na słowa kluczowe, które wpisują Twoi potencjalni klienci, pokaż ofertę na Facebooku - na przykład w grupie gdzie znajdziesz osoby zainteresowane Twoim produktem. Dzięki temu Twoją strona będzie odwiedzana przez właściwe osoby.





http://lubelskieonline.pl/wiadomosci/printnews.php?id=20558