Pozycjonowanie Lokalne - dlaczego warto je wybrać?
2014-07-23 09:42:01

Pozycjonując stronę internetową ważnym etapem jest dobór słów kluczowych, pod którymi witryna ma wyświetlać się docelowo wysoko w wynikach wyszukiwania Google. Frazy te powinny być dobierane pod kątem branży, w jakiej funkcjonuje dana strona internetowa. Często można przy tym spotkać się z pojęciem pozycjonowania lokalnego. Na czym ono polega?

Słowa kluczowe wraz z lokalizacją Przed podjęciem procesu pozycjonowania i optymalizacji witryny należy wybrać słowa kluczowe. Wiele agencji SEO, w tym Eactive (http://www.eactive.pl/pozycjonowanie/) w pierwszej kolejności bierze pod uwagę słowa kluczowe zaproponowane przez klientów. Po ich analizie wybierane są do dalszego pozycjonowania wyłącznie te frazy, które gwarantują wzrost sprzedaży i najwyższą konwersję.

pozycjonowanie_w_internecie.jpg

Jeśli klient nie jest w stanie samodzielnie zaproponować listy słów kluczowych, agencja SEO mu w tym pomaga. Słowa kluczowe mogą mieć charakter ogólny, np. warsztat samochodowy, albo lokalny - warsztat samochodowy Warszawa. W pierwszym przypadku mamy do czynienia z pozycjonowaniem globalnym, zaś w drugim jest to pozycjonowanie lokalne. Zalety pozycjonowania lokalnego Pozycjonowanie typu lokalnego pozwala na szybsze uzyskanie pożądanych efektów promocji strony internetowej w wyszukiwarkach.


http://lubelskieonline.pl/wiadomosci/printnews.php?id=12219