Środa, 24 kwietnia 2024, Do końca roku 251 dni Imieniny: Bony, Horacji, Jerzego
» Strona główna
» Katalog Firm i Instytucji
» Imprezy
» Ogłoszenia drobne
» Lokale
» Promocje
» Komunikacja
» Konkursy
SolDental Tomasz Książek, Anna Rutkowska- Książek - stomatolog, dentysta, leczenie zębów, protetyka, chirurgia stomatologiczna.Ul. 3- go Maja 29 |
» Kultura, Muzyka i Sztuka
» Rozrywka i Gastronomia
» Turystyka i Noclegi
» Dom i Budownictwo
» Motoryzacja
» Produkcja i Usługi
» Biznes, Prawo, Ekonomia
» Internet i Komputery
» Reklama i Media
» Sport i Rekreacja
» Nauka i Szkolnictwo
» Zdrowie i Medycyna
» Komunikacja i Transport
» Samorządy, Urzędy, Instytucje
» Handel
» Ważne telefony
» Weselnik
» Moda i Uroda
Dodane: red Data: 2018-08-13 15:30:57 (czytane: 2297)
Budowanie zaufania klientów do produktów, usług i samej firmy jest niezawodnym sposobem na zwiększenie zysków i stworzenie stabilnej bazy lojalnych konsumentów.
Oto pięć sposobów budowania zaufania klientów do twojej firmy:
Postaw na swojego reprezentanta
Zaufanie klientów w dużej mierze zależy od interakcji z pracownikiem obsługi klienta. „Od osoby, z którą spotyka się klient, zależy opinia, jaką sobie wyrobi o całej firmie” - mówi konsultant firmy Gold Planting ze strony goldplating.pl (mechaniczna, chemiczna i elektrochemiczna obróbka metali oraz pokrycia galwaniczne). Zachęcaj więc pracowników do rozwijania spersonalizowanych i autentycznych relacji z klientami. Zadbaj o to, by oparte były na szczerości, empatii i dotrzymywaniu zobowiązań. Dzięki temu wzmacniane jest zaufanie klientów do firmy i ich poczucie bezpieczeństwa.
Traktuj klienta jak króla
To dzięki niemu istnieje twoja firma, zarabiasz pieniądze i dajesz pracę swojemu zespołowi. Logiczne jest więc to, że powinieneś okazywać mu szacunek i pomoc. - „Klient musi czuć, że jesteś gotów zrobić wszystko, by zaspokoić jego potrzeby” - radzi przedstawiciel firmy Genoscope, która na swojej stronie genoscope.pl oferuje oparte na colostrum produkty kosmetyczne i zdrowotne. W ten sposób tworzysz w kliencie przekonanie o szczerości i życzliwości, które spotyka w twojej firmie. To ważny element budowania jego lojalności.
Pochwal się osiągnięciami
Jeśli twoja firma zdobyła uznanie profesjonalnych organizacji, jeśli osiągnęła sukces na wystawie lub targach - pochwal się zaświadczeniami, certyfikatami i dyplomami. Opraw je i powieś w widocznym miejscu, a ich wizerunek umieść na stronie internetowej. - „Największą nagrodą są pozytywne opinie naszych klientów - zapewnia przedstawiciel firmy HMS, która na swojej stronie hms-steel.pl przedstawia szeroki wachlarz świadczonych przez siebie specjalistycznych usług, m.in. z zakresu antykorozji, skanowania 3D, czy nadzorów i inspekcji przemysłowych. -Cytaty umieszczamy na naszej stronie, dzięki czemu nowy klient wyrabia sobie o nas opinię”.
Udostępnij referencje
Opinie i listy mogą pomóc w budowaniu zaufania klientów do firmy. - „Klienci chętnie zapoznają się z cudzymi historiami i porównują je z własnym życiem” - twierdzą pracownicy Polskiego Centrum Montessori, prowadzącego sklep z pomocami dydaktycznymi sklep.pcm.edu.pl i oferującego kursy metody Marii Montessori. - „Gdy wśród cudzych opinii znajdą coś, do czego mogą się odnieść, tworzy się w nich pozytywny wizerunek firmy i budzi do niej zaufanie”.
Bądź szczery i bezpośredni
Kluczem do budowania zaufania klientów poprzez marketing i reklamę jest uczciwość i prostota. Nie twórz wiadomości, które zawierają pułapki w postaci przysłowiowego drobnego druku na dole strony. - „Kampanie marketingowe powinny zawierać nieskomplikowany i rzetelny przekaz” - uważają handlowcy z drukarni DDC Group, która na stronie ddcgroup.pl oferuje druk wielkoformatowy. Tylko tak przekazywane informacje można łatwo zweryfikować w trakcie pierwszej wizyty w firmie. Gdy weryfikacja ta przebiegła pozytywnie, uczyniłeś kolejny krok na drodze do zdobycia zaufania klienta.
Niezależnie od branży, w jakiej działasz, zaufanie klientów jest jednym z najcenniejszych czynników decydujących o obrotach twojej firmy, bez zagrożenia ze strony konkurencji.
* Materiał zewnętrzny
Przeczytaj również: |
• W jakich zadaniach sprawdzają się podnośniki koszowe? Sprawdź! (2022-07-07 11:46:24) - Komentarzy:(0) • Zgubiona paczka - gdzie zgłosić? (2022-07-07 11:12:48) - Komentarzy:(0) • Miasto Biłgoraj chce budować bloki (2022-07-07 09:19:19) - Komentarzy:(0) • Egzaminatorzy WORD protestują. Egzaminy odwołane (2022-07-07 08:39:01) - Komentarzy:(4) • Darmowy transport dla osób pełnoletnich w powiecie biłgorajskim (2022-07-06 17:19:26) - Komentarzy:(0) • Policjanci znakowali rowery (2022-07-06 15:18:57) - Komentarzy:(1) • Oszukana na BLIK-a (2022-07-06 11:57:38) - Komentarzy:(0) • Wiemy, kto będzie przewodnikiem grupy Ziemi Biłgorajskiej na Jasną Górę (2022-07-05 16:53:24) - Komentarzy:(1) • Wszechnica UJ doradza, pomaga i projektuje (2022-07-05 15:54:37) - Komentarzy:(0) • Protest związkowców DPS-ów pod Starostwem Powiatowym. Z protestującymi spotkał się starosta i etatowy Członek Zarządu (FOTO) (2022-07-05 15:20:24) - Komentarzy:(19) |
Komentarze (0) |
Uwaga: Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. |
Copyright © 2006 LubelskieOnline.pl