Strona glowna

Czwartek, 28 sierpnia 2014, Do końca roku 125 dni Imieniny: Adeliny, Erazma, Sobiesława

Wiadomosci

Systemu kolejkowego w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Biłgoraju czyli nowa jakość obsługi

Dodane: red Data: 2013-12-13 19:58:21 (czytane: 3236)  Wersja do druku

Za ponad 39 tys. zł z dniem 12 grudnia 2013 r. wprowadzony został w Starostwie Powiatowym w Biłgoraju system obsługi interesantów Wydziału Komunikacji i Drogownictwa. Pozwala on na uporządkowanie ruchu interesantów oraz skrócenie czasu oczekiwania w kolejce.

Wydział Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Biłgoraju obsługuje rocznie ponad 20 tys. interesantów, którzy załatwiają sprawy związane m. in. z rejestracją pojazdów, sprawami związanymi z dowodem rejestracyjnym pojazdu czy dokumentu prawa jazdy. -Głównym celem uruchomionego systemu kolejkowego w Wydziału Komunikacji i Drogownictwa naszego urzędu było uporządkowanie ruchu interesantów, skrócenie czasu oczekiwania w kolejce i zwolnienie interesanta z konieczności jej pilnowania. Możliwa będzie rejestracja internetowa i pobranie ze strony internetowej www.rejestracja.bilgorajski.pl wszystkich druków urzędowych potrzebnych do załatwienia sprawy - wyjaśnia Tomasz Rabiej kierownik Wydziału Funduszy Strukturalnych, Rozwoju Powiatu.

system_kolejkowy_starostwo_powiatowe.JPG

Przychodzący do Wydziału Komunikacji i Drogownictwa interesant musi pobrać bilet po wybraniu z panelu biletomatu rodzaju załatwianej sprawy. System przyporządkuje interesanta do właściwego stanowiska pracy, co jest widoczne na wyświetlaczu głównym i wyświetlaczach grupowych nad wejściami do sal operacyjnych. Bilet zawiera takie informacje jak: zakres sprawy, numer biletu, przewidywany czas oczekiwania, ilość osób oczekujących oraz datę i godzinę pobrania. -Pracownik wzywa panelem przywoławczym na swoim stanowisku pracy interesanta z korytarza poprzez automatycznie generowaną zapowiedź słowną i migający numer sprawy na wejściem do sali operacyjnej. Następni interesanci przesuwani przez system w kolejce do przodu oczekują na kolejne wezwania naszych pracowników. W ten sposób zapewniamy płynny ruch interesantów - dodaje Rabiej.

Przeczytaj również:
Wspólnie możemy pomóc małemu Michałkowi. Są specjalne zbiórki pieniędzy, a Festyn organizuje OSIR (2014-08-28 07:30:27) - Komentarzy:(1)
Roztocze w Sejmie (2014-08-27 18:39:50) - Komentarzy:(11)
Mamy Mistrza Polski z Biłgoraja (2014-08-27 11:59:59) - Komentarzy:(3)
Trwały, estetyczny i długowieczny klinkier (2014-08-27 10:18:16) - Komentarzy:(1)
Odblaski obowiązkowe, już od 31 sierpnia br. dla wszystkich (2014-08-27 09:16:44) - Komentarzy:(9)
Jest Powiatowa Karta Dużej Rodziny 3+/Rodziny Zastępczej 3+ (2014-08-26 15:48:24) - Komentarzy:(14)
Starosta i Wicestarosta wyróżnieni medalami za zasługi dla LOK (2014-08-26 13:58:15) - Komentarzy:(17)
W turnieju Oldboyów górą Spartanie (WYNIKI) (2014-08-26 08:26:30) - Komentarzy:(2)
Kajakiem po dolinie Tanwii z Fundacją Pomocy Dzieciom 'Krzyk' (2014-08-26 08:18:15) - Komentarzy:(0)
Remis z Ruchem Ryki i zaproszenie na mecz z AMSPN Hetmanem Zamość (2014-08-25 15:53:16) - Komentarzy:(0)


  Komentarze (24)
     

-mieszkaniec
2013-12-16 09:44:22
Czy wam kiedyś ktoś dogodzi ??? Co artykuł to zawsze to samo jęczenie. Ludzie czy wy czerpie przyjemność z ciągłego narzekania ?

-urz
2013-12-15 16:38:30
Pytacie ilu petentów obsługuje jeden urzędnik? Wszystko jest do sprawdzenia bo pracują w systemie. zwykle w pracy jest 60-70 % stanu osobowego, reszta choruje. Jeden robi np. dwa razy tyle ile drugi, ale jak drugi jest nie do ruszenia (z wiadomych powodów) to każdego to grzeje.

-jjaks
2013-12-15 16:16:31
Nic się nie zmieni jak nie zmieni się mentalność ludzi tam pracujących. Byłam jeszcze w starym urzędzie u znajomej, przechodzę koło rejestracji, a tam tłum, że ciężko przejść. Wchodzę do pokoju, gdzie pracuje moja znajoma, jej nie ma ale jest jeden z urzędników pracujących w rejestracji i opowiada innym urzędnikom o weselu na którym był w ostatnią sobotę. Pytam się czy dzisiaj jest w pracy ta moja znajoma. Mówią, że będzie za 45 minut. No to idę wracam za 45 minut, a tam dalej tłumy pod rejestracją, a w pokoju ten sam urzędnik opowiada o swoich przeżyciach z wesela. Może się powinienem czepiać, ale on przecież od 45 minut ma ustawową 15 minutową przerwę w pracy. I jeszcze jednego nie rozumiem. Urząd pracuje do 15:30, a rejestrują do 14. Jak tłumaczą kasjerka musi policzyć pieniądze. W marketach sprzedawczynie liczą pieniądze w kilka minut, a jej trzeba na to 1,5 godziny, może wysłać ją np do biedronki na praktyki.

-a ja bym zrobił tak
2013-12-15 14:01:00
zostawiłbym tych co dzienne pełne studia skończyli, bo przynajmniej gwarantują jakiś poziom pracy i wiedzy - pozostałych do wymiany , tylu kandydatów czeka !!! i zdolni za granicę muszą jechać tak jak mój brat

-kg do Jan
2013-12-15 12:13:11
a o adaptacji projektów i o późniejszych odbiorach budów słyszał pan może kto ma problemy a kto nie?
to jest system i nie da się tego zmienić bo MY TU RZĄDZIEM

-Jan
2013-12-15 10:46:23
W wydziale komunikacji to jest nic w porównaniu do wydziału budownictwa. Tam to jest prawdziwa sielanka. W 2012 r. wydano o 200 pozwoleń na budowę mniej niż w 2011 r. Urzędnicy siedzą, nudzą się jak mopsy. Czasem wpadnie znajomy , prywatny budowlaniec co projekty albo nadzory robi. Ciastka przyniesie, opowie co na mieście słychać, kto co kupił z nieruchomości albo działkę inwestycyjną. Kto z kim w sitwie biłgorajskiej trzyma a kto z obiegu wypadł. Kto ze światem tym się pożegnał i czy to był łajdak czy jeszcze gorszy sk...syn. I siedzi sobie taki W..da , na fotelu rozwalony i swoje budowy na rynku , naprzeciw ratusza nadzoruje, materiały zamawia i robotników instruuje. Jeszcze i inwestorami się umawia w sprawie nadzorów. I to wszystko w pracy. A na emeryturze już powinien być. I ja się pytam tokarskiego czy on wie ile w starostwie ma pracowników co już dawno powinni być na emeryturze. A może Schodzinskiemu by polecił, żeby on ich zliczył. A jak Schodzinski temu zadaniu nie podoła to może panią poseł Genowefę na umowę-zlecenie zaangażować do tego zadania. Bo ona jest osobą godną najwyższego zaufania po tym jak palce w Sejmie podniosła, żeby nam, wiek emerytalny przedłużyć do 67 lat. za co przy każdej nadażającej się okazji pani poseł od serca dziękuję i do czego namawiam wszystkich wyborców. Szczególnie tych zamotańców rolników.

-może teraz
2013-12-15 10:08:08
może teraz trafisz do młodszego pana i będzie ok., trzymaj sie w kolejce !!!

-częsty petent
2013-12-15 08:35:19
najlepszy jest ten starszy Pan co wydaje gotowe dowody rejestracyjne on jakby nie nakrzyczał na kogoś to byłby chyba chory .potrafi szanować prace np po wezwaniu pyta co chcesz i proszę wyjść wtedy przystępuje np do śniadania (to mnie spotkało)po 45 min zostałem wezwany po odbiór dowodu rej

-Do j.w.
2013-12-14 21:14:05
Spojrzyj w lusterko bo bredzisz.

-j.w
2013-12-14 18:15:41
20.000 interesantów, Starostwo pracuje jakieś 200 dni w roku.
Daje to 100 osób na dzień,
przy obsłudze petentów pracuje pewnie co najmniej kilkanaście osób, więc wychodzi na to, że, jedna osoba podczas 8 godzin pracy nie obsłuży nawet 10 osób.

Może jakieś cięcia i przegląd kadr by sie przydał.
Sądzę, że jakby tam zatrudnienie zmniejszono o połowę, a osoby pracujące PRACOWAŁY przez całe 8h (- ustawowa przerwa) to kolejki, by się nie zwiększyły, a może nawet zmniejszyły.

Uwaga: Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
Imię:
Email:
Twój komentarz:

HTML = wył
X-code = wł

X-Kody:
  • [email]nazwa@domena.pl[/email]
  • [url]www.strona.pl[/url]
  • [b]pogrubiony[/b]
  •  

    Copyright © 2006 LubelskieOnline.pl